La ditta che la produce è la Gervasoni, e la collezione è la Gray di Paola Navone. Create ispirandosi, citando testualmente, all' "eleganza un po’ austera degli arredi del XVIII secolo" e mescolandovi la "semplicità di forme nordiche", il risultato è una serie di pezzi che dureranno nel tempo e che rimarranno un cult nelle nostre case.
I pezzi che vi mostro in questo post sono i Grey_24 e Grey_26, sedie identiche che mutano solo perchè la seconda è rivestita, la prima ha solo il cuscino della seduta che è opzionale.
Reading the post yesterday by Interior Break I had a stroke of lightning for this chair, although to be honest the first sight I had for the whole collection.
The company that produces it is the Gervasoni, and the collection is the Gray by Paola Navone. Designed like quoting verbatim, to '' a little elegance austere furniture of the eighteenth century "and mixing in the" simplicity of northern forms ", the result is a series of pieces that will last over time and that will remain a cult in our homes.
The pieces that I show in this post are the Grey_24 and Grey_26, identical chairs that change just because the latter is coated, the first has only the seat cushion which is optional.
L’eleganza
un po’ austera degli arredi del XVIII secolo - See more at:
http://www.gervasoni1882.it/it/collezioni/gray.html#sthash.ZJpHTqnV.dpuf
L’eleganza
un po’ austera degli arredi del XVIII secolo - See more at:
http://www.gervasoni1882.it/it/collezioni/gray.html#sthash.ZJpHTqnV.dpuf
Nessun commento:
Posta un commento